Deze kandidaat is een veelzijdige en proactieve professional die uitblinkt in het beheer van administratieve, facilitaire processen. Zij heeft een scherp oog voor detail en een sterke focus op klanttevredenheid.
Zij heeft ervaring in het aansturen en motiveren van diverse teams, zoals frontoffice medewerkers en schoonmaakpersoneel. Ze streeft altijd naar een harmonieuze en efficiënte werkomgeving.
Zij voelt zich thuis in een dynamische en soms hectische omgeving waar geen dag hetzelfde is, en waar ze haar probleemoplossend vermogen kan inzetten. Ze waardeert een cultuur waarin samenwerking en teamgeest centraal staan, en waar haar bijdragen erkend en gewaardeerd worden.
Ze zoekt een werkgever die de balans tussen werk en privé respecteert, en flexibiliteit biedt wanneer dat nodig is.
Deze ideale kandidaat zal niet alleen een waardevolle aanwinst zijn voor de organisatie, maar zal ook gedijen in een rol die haar uitdaagt en de mogelijkheid biedt om een blijvende impact te maken op zowel het team als de facilitaire processen.
Werkervaring
Zij heeft ervaring in een klantgerichte rollen zoals receptionist, klantenservicemedewerker en facilitair- frontoffice medewerker. Hierdoor heeft ze veel ervaring opgedaan met:
- het beheren van agenda’s, het verwerken van post en e-mails, en het bijhouden van dossiers.
- opstellen en beheren van de personeelsplanning, inclusief het bijhouden van vakantiedagen en -uren van medewerkers.
- organiseren en inplannen van teammeetings en functioneringsgesprekken.
- werken met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- diverse administratieve werkzaamheden ten behoeve van de facturatie.
- aansturen en coördineren van het frontofficeteam en het schoonmaakteam.
- snel en effectief kunnen reageren op vragen of problemen van klanten.
Kandidaat
Ze heeft een vriendelijke en behulpzame houding ten opzichte van klanten en bezoekers. Zij heeft een professionele en verzorgde uitstraling, ze weet dat dit belangrijk is wanneer je het eerste aanspreekpunt voor klanten bent. Zij is goed in meerdere taken tegelijkertijd te beheren en prioriteiten te stellen en spreekt zowel Nederlands als Engels.
Gewenste functie
Administratief medewerker frontoffice
Beschikbaarheid
Opzegtermijn 1 maand
32 uur
Zoekt u ook zo’n goede Administratief medewerker frontoffice? Mail dan nu naar info@zijmaakthetverschil.nl of bel ons op 020 6888 499.