ZIJ werving & selectie

Hij krijgt graag de verantwoordelijkheid voor diverse administratieve taken zoals personeelsdossiers, facturatie, en contacten met externe partijen. Hij werkt altijd zeer betrouwbaar en nauwkeurig.

Onze kandidaat is toe aan zijn volgende stap. Hij zoekt een Assistant rol met mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en training om nieuwe vaardigheden te leren en bestaande vaardigheden te verbeteren. Hij zou graag werken onder inspirerende en bekwame leiders die coaching en ondersteuning bieden.

Hij heeft duidelijk ervaring in het beheren van complexe agendaplanningen, het coördineren van diverse taken en het organiseren van evenementen.

Werkervaring

Hij heeft uitgebreide werkervaring met:

  • Agendabeheer, het effectief beheren van de agenda’s, inclusief het plannen van afspraken en vergaderingen. Efficiënt beheren en prioriteren van de e-mailcorrespondentie van de directeur.
  • Beheren van inkomende en uitgaande telefoongesprekken en post.
  • Voorbereiden van vergaderingen en het nauwkeurig notuleren van de besproken punten en besluiten.
  • Regelmatig contact onderhouden leveranciers en klanten.
  • Uitvoeren van facturatie, debiteuren- en crediteurenadministratie. Beheren van de kas en uitvoeren van bankbetalingen.
  • Informatie verzamelen en analyseren voor het opstellen van rapporten voor het management.
  • Beheren van facilitaire zaken en bestellingen binnen de organisatie. Actief signaleren van knelpunten en verbeterpunten binnen de organisatie.
  • Evenementen en bijeenkomsten organiseren voor medewerkers en klanten.
  • Beheren van personeelsadministratie, personeelsdossiers bijhouden en urenregistraties controleren en het opstellen van arbeidsovereenkomsten. Registreren en beheren van vakantiedagen van medewerkers. Zorgen voor tijdige meldingen aan UWV en contact onderhouden met de arbodienst. Verantwoordelijk voor het wervings- en selectieproces van nieuwe medewerkers. Onderhouden van contact met verzekeringsmaatschappijen over pensioenen en ziekteverzuimverzekeringen.
  • Verantwoordelijk voor interne en externe communicatie en PR-activiteiten. Verantwoordelijk voor de huisstijl en het bestellen van drukwerk.
Kandidaat

Hij heeft sterke organisatorische vaardigheden en goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden. Zijn proactieve houding en het vermogen om problemen vroegtijdig te identificeren en oplossingen aan te dragen zijn echt een aanwinst. Hij weet dat een professionele houding en discretie van groot belang is, vooral bij het omgaan met vertrouwelijke informatie. Daarnaast is hij een erg gezellige medewerker om in je team te hebben. Hij staat voor iedereen klaar.

Deze kenmerken en zijn ervaring samen maken deze kandidaat geschikt voor een uitdagende rol waarin organisatorische bekwaamheid, communicatievaardigheden, proactief handelen en betrouwbaarheid cruciaal zijn.

Gewenste functie

Ervaren Assistant

Beschikbaarheid

Opzegtermijn 1 maand
32 uur

 

Zoekt u ook zo’n goede Ervaren Assistant? Mail dan nu naar info@zijmaakthetverschil.nl of bel ons op 020 6888 499.

Management Assistent