Gewenste functie: Office Manager

Naam
Cindy

Woonplaats
Amsterdam

Leeftijd
30

Opleiding
HBO HOTEL- en Event management
HBO Commerciële Economie
MBO4 Hotelmanagement

Cursussen
Timemanagement

Werkervaring

Cindy heeft gewerkt als Assisant bedrijfsmanager van een groot hotel. Hier was zij onder meer verantwoordelijk voor de social media content, personeelsroosters, bookings, HR werkzaamheden zoals het rekruteren van nieuw personeel en veel administratieve werkzaamheden.

Beschikbaarheid
1 maand

Salarisindicatie
EUR 2.700 bruto per maand, gebaseerd op een 40 urige werkweek

Aantal uren
36 uur

Wensen
Cindy wordt het gelukkigst in een dienstverlenende functie waarbij zij anderen op het hoogste niveau kan ondersteunen op secretarieel en administratief gebied. Dit in combinatie met regelen/organiseren en hospitality (servicegerichtheid) maakt haar heel gelukkig. Dit is precies wie zij is. Cindy legt de lat hoog. Hierdoor denkt ze mee en vooruit.

Persoonsomschrijving
Cindy is een betrouwbaar en vooral een enthousiast persoon. Zij is iemand die altijd op de details let. In haar werk werd zij hierom altijd geprezen. Een harde werker en een zelf starter maar ook een motivator naar anderen. Met een gerust hart kan het werk aan haar overgedragen worden. Zij zorgt er voor dat het geregeld wordt. Cindy is zeer leergierig en pikt nieuwe werkzaamheden snel op. Daarnaast is Cindy ook die collega die gezelligheid met zich meebrengt.

Zoekt u ook zo’n goede Office Manager? Mail dan nu naar info@zijmaakthetverschil.nl of bel ons op 020 6888 499.