Gewenste functie: Receptioniste / administratief medewerker

Naam
Lina

Woonplaats
Amstelveen

Leeftijd
28

Opleiding
MBO Secretarieel Medewerker

Cursussen
Opleiding Assistent Makelaar

Werkervaring
Na haar studie is Lina gaan werken bij een woningcorporatie in Amsterdam, als verhuur intercedente. In deze functie hield ze zich bezig met van alles wat met de verhuur te maken had: intakegesprekken voeren met kandidaat huurders, begeleiding bezichtigingen, opmaken huurovereenkomsten, relatiebeheer, etc. Dit werk heeft ze drie jaar met veel plezier gedaan, totdat ze een aanbod kreeg om als receptioniste / office manager te beginnen op een makelaarskantoor. In deze functie houdt ze zich met name bezig met gastvrouwfunctie, relatiebeheer, telefoon- en agendabeheer, postverwerking, opmaken van diverse overeenkomsten, administratieve werkzaamheden, inkoop kantoorvoorraad, algemene ondersteuning van de directie, opstellen van offertes, debiteuren beheer en kwaliteitsbewaking.

Beschikbaarheid
1 maand opzegtermijn

Salarisindicatie
€ 2.200,00 per maand, gebaseerd op een 40-urige werkweek

Aantal uren
40 uur per week

Wensen
Lina vindt het heerlijk om het visitekaartje van het bedrijf te zijn. Ze voelt zich in haar element als ze als gastvrouw kan optreden en mensen te woord kan staan, zowel face-to-face als telefonisch. Ook met alle voorkomende ondersteunende taken maak je haar blij. Dit is waar ze goed in is en waar ze energie uit haalt. Ze geniet ervan om leuke, hard werkende collega’s om zich heen te hebben, die net als zij van hard werken houden, maar ook van een lolletje op zijn tijd.

Persoonsomschrijving
Lina is een spontane, enthousiaste dame die helemaal op haar plaats is in een functie als receptioniste / office manager. Ze heeft een prettige telefoonstem en is zeer servicegericht ingesteld. Ze houdt van aanpakken en verschillende werkzaamheden tegelijkertijd uitvoeren is voor haar geen probleem. Met Lina haal je een representatieve en ervaren kandidaat in huis, die het heerlijk vindt om klanten en collega’s te helpen en te ondersteunen.

Zoekt u ook zo’n goede Receptioniste / Administratief medewerker? Mail dan nu naar info@zijmaakthetverschil.nl of bel ons op 020 6888 499.